Lieve , trouwe klanten en volgers,
Met een warm maar ook een klein beetje weemoedig gevoel wil ik jullie laten weten dat ik na 25 prachtige jaren een mooie en moeilijke beslissing heb genomen: ik ga stoppen met mijn winkel. Het is tijd voor een nieuwe uitdaging.
25 jaar lang heb ik met veel liefde in mijn kinderkledingwinkel gewerkt. Zoveel kinderen heb ik zien opgroeien, zoveel vertrouwde gezichten in de winkel mogen verwelkomen.
De laatste jaren is er grote verandering gaande
qua detailhandel en gebeurt er steeds meer online en dit is niet waar mijn hart ligt.
Ik heb altijd gekozen voor persoonlijk contact, gezelligheid en aandacht voor de klant! En juist dat maakt die 25 jaar zo speciaal en is het nu tijd voor een nieuw hoofdstuk.
Ik hoop jullie nog een keer gezellig te mogen zien in de winkel (want 27 juni is de laatste dag dat Ma Copine is ) 💛
Heel veel liefs,
Bernadette & team Ma Copine
Facebook